TriBlanca

SORTIDA DE LA PROVA A LES 10H DE LA PLAÇA
DE LES FONTETES DE LA MASSANA

Sector Running

Sortida de la Plaça de les Fontetes   Rotonda de l'Aldosa   L'Aldosa   Anyós   Església de Sant Cristòfol   Camí de les Callisses en direcció Anyós Park   Depuradora   Camí de les Barreres   Tabola   Camí Ral fins a la Plaça de les Fontetes

Sortida de la Plaça de les Fontetes, direcció Erts   Girar a l'esquerra, direcció Pal   Passar el poble fins a la cruïlla Cabús/Pal   Girar a la dreta, direcció estació de Pal   A la cruïlla de l'aparcament tirar recte, direcció zona de la Caubella de Pal.

Sortida amb pells de la zona de la Caubella de Pal (al costat de l'arribada del telecabina)   Direcció esquerra, anar a buscar el bosc fins a la zona del Pla de la Cot   Per l'esquerra de la cinta, anar a buscar el bosc fins al Pic del Cubil   Canvi (treure pells) i baixar per la dreta de les banderes fins al Pla de la Cot   Creuar a l'esquerra per agafar la pista que baixa fins a baix, sempre per l'esquerra de les banderes   Abans d'arribar al muret d'abaix, girar a l'esquerra i agafar la pista blava que arriba a baix   Canvi (posar pells) i pujar per la pista de l'esquerra   Zona de la Caubella.